Remote Support Team
Voor technische vragen, het melden van storingen en doorgeven van wijzigingen in uw ICT-infrastructuur kunt u terecht bij ons Remote Support Team. Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar via ons hoofdnummer 053-4807000. Door in het keuzemenu voor optie 2 te kiezen wordt u rechtstreeks doorverbonden met deze afdeling. Storingen en wijzigingen kunt u tevens aanmelden via ons ticket systeem https://rst.nsdiensten.nl.
Ons gespecialiseerde en goed opgeleide Remote Support Team zal in eerste instantie proberen om de storing op afstand (remote) op te lossen. Indien gewenst kunnen zij op afstand live met u meekijken op uw beeldscherm. Zo kunnen veelal de meeste problemen op afstand opgelost worden en kan de oorzaak van de storing achterhaald worden. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan plant het RST-team een afspraak met u voor een bezoek van één van onze engineers bij u op locatie.
Tijdens het verhelpen van een probleem informeren wij onze klanten over de oorzaak van het probleem, maar (indien van toepassing) ook over eventuele stappen die genomen kunnen worden om dergelijke situaties in het vervolg te vermijden en adviseren wij over mogelijke verbeteringen ten aanzien van uw ICT-netwerk.
Op deze manier hopen wij problemen op een snelle en professionele wijze voor u op te lossen, want klanttevredenheid staat bij NovaSystems hoog in het vaandel!
Onze RST-medewerkers zijn continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en technologieën. Dit realiseren wij middels het delen van kennis, constante scholing, trainingstrajecten en certificeringen op alle specialistische gebieden. Ieder nieuw product in ons assortiment wordt grondig getest. Pas nadat het de goedkeuring van onze technici heeft gekregen, wordt het aangeboden aan onze klanten. Zo zijn onze technische medewerkers altijd op de hoogte van de werking van de nieuwste producten en kunnen zij u de ondersteuning geven die u van een ICT-partner verlangt.
Het RST-team heeft een hoog kennisniveau en is in staat om praktisch elke storing op te lossen. Mocht uw organisatie over specifieke ICT hard- en software beschikken, waarvan wij de expertise zelf niet in huis hebben, dan kunnen wij als intermediair optreden en namens u contact opnemen met specialisten bij betreffende leveranciers.
Naast de ondersteuning door ons Remote Support Team is het ook mogelijk dat wij uw ICT-systeem periodiek controleren en uw backup oplossingen checken. Ook bieden wij verschillende servicecontracten aan, waarmee u zelfs 24 per uur 7 dagen per week service ontvangt. Wilt u meer informatie hierover? Neemt u dan contact op met onze afdeling verkoop (telefoon 053-4807000; optie 1). Wij adviseren u graag over de diverse mogelijkheden.